28 Nisan 2020 Salı

Corona Günleri 43. Gün




Corona Günleri


43. Gün

Bu gece geç kaldım, kusura bakmayın, eve gelince ikinci adresimde yarın için zeytinyağlı biber dolması ve magnolya tatlısı yaptım. Şimdi bitti ve yazmaya başladım.

Bu sabaha pilates dersimle başladım, yogaya devam edemiyorum, her yerim ağrıyor hala yogadan. Sonrasında ofisimize gittik, olmayan işler için olurluk yarattık, temizlik yaptık, gene bir işler çıkarttık, çok şükür, sonrasında pide alıp döndük evimize. 

Bu hafta normalleşmeden bahsediliyor derken THY, 28 Mayıs'a kadar uçuşların durdurulmasının uzatıldığı haberini aldım, bu beni rahatlattı belki bayram tatilinde il sınırlarını açıp, kavimler göçüne neden olmazlar. 

Buna karşın, AVM'ler kapılarını tekrar 11 Mayıstan itibaren kademeli açacaklarmış. Bu durumda kim gider AVM'ye bilemiyorum ama bizim insanımız gider. 

Bir başka ilginç haber ise Pentagon, Corona Ölümlerini unutturmak için donanma pilotlarının defalarca UFO'larla karşılaştıklarını söylese de, vak'a sayısı ABD'de 1 milyon sınırında. Zaten UFO'lar var, uzaylıları tez zamanda bekliyoruz, onlarla da tanışmasak olmaz bu dönemde, bir onlar kaldı çünkü...

Başka bir haber de ise "Nurella"  Nur Yerlitaş'ın amansız hastalıktan dolayı dün vefat etmesi. Ben üzüldüm açıkçası, bu insan ünlülerin kostümlerini dikerdi en başta Benim Bülent Ersoy, Ajda Pekkan, Sibel Can gibi... Onların hayal gücü kesinlikle bizimkinden farklı olduğu için o müthiş kostümleri hazırlayabiliyorlar. Adı gibi Nur içinde uyusun. 

Son olarak aylardır "dünyaya çarpabilir" denilen "gök taşı teğet geçecekmiş", çok şükür Dünya'ya çarpmayacakmış. Hepimize hayırlı olsun.

Günün haberlerini sizlerle paylaştım, ama Uzaylılar konusunda ciddiyim, tanışmak isterim. İzo "korkmaz mısın?" dedi, "niye korkayım, insanoğlu daha mı az tehlikeli? yada "niye onları tehlikeli diye düşünürüz? Belki bizi kötü insanlardan kurtaracaklar?" Tanışalım görelim...

Hepinize iyi geceler.

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...