20 Nisan 2020 Pazartesi

Corona Günleri 35. Gün






Corona Günleri

35. Gün

Bir tanem Meltemim
Giderek ağırlaşıyor şartlar ama beterin beteri  var tabii, bin şükür aç değiliz, açıkta değiliz ama bugün Migros alışverişine ben gittim İzo ile, sona doğru maskeden nefes alamadım, panik atak geçirdim. Kendimi zor attım arabaya, Allahtan İzo'ya Migros'takiler yardım etti, alışverişi tamamladı ve  eve döndük. Önümüzde 4 koca gün var, nasıl olacak bilmiyorum. Yarın ve öbür gün dışarıda dolaşmam gerek sanki, yok yok çıkmam merak etmeyin.

Sabah Meltem'i yıkadık,  çok keyiflendi, sonra beraber keyif yaptık, çok tatlıydı. 

Akşam üzeri arkadaşım Tuğçe aradı, bahçe katında oturuyor ve hamile, O da bunalmış, sesimi berbat duyunca çağırdı,  Onlara gittim, bahçede oturduk, iyi geldi açıkçası. 

Son iki gündür İzo ile yemek yapmakta tekledik, dün ben tuzu kaçırmışım bugün de İzo dolmayı çok acılı yapmış. Biran önce eskiye dönmemiz gerekiyor. 
Denizli
Tuğçe ile bahçe keyfi

























Hafta sonu Denizli'de oturan arkadaşım Selin, İnstagrama sitesindeki kahve keyfini koymuş, bayıldım. Herkes kendi balkonunda, elinde kahvelerini yudumluyorlar, sosyal mesafeye tam uyum.

Biraz evvel bu hafta 4 gün olarak açıklandı sokağa çıkma kısıtlaması, iyi bir şey ama büyüklerimiz bunu açıklarken gene bir anda içlerinden particilik fırladı ve o kötü bu kötü dendi, halbuki hepimizin ihtiyacı şu an,  devlet büyüklerimizin tarafsız olarak bizleri kucaklaması bu kötü günlerde, o parti, bu parti hiç çekilmiyor gerçekten. 

Şu an TV'de Recep İvedik 1 var, en beğendiğim, biraz seyredeyim de güleyim. Sinirlerimi toparlayayım.

Hepinize iyi geceler...

Tugba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...