14 Nisan 2020 Salı

Corona Günleri 29. Gün Önümüzdeki iki hafta çok önemli...




Corona Günleri

29. Gün


Önümüzdeki iki hafta çok önemli...

Son 1 aydır "önümüzdeki iki hafta çok önemli" dene dene bugünlere geldik. Sağlık Bakanı bugün güzel konuştu. Ümitle bekliyoruz güzel günleri...

Bu sabaha gene İngilizlerimle plates yaparak başladım. Ben plates yapacam ya hem Meltem, hem Mert erkenden uyandılar, bir huzur vermediler, biri salona girdi, biri anne şu nerede deyip durdu. Ya sabır, 1 saat zor dayandılar. Kahve faslından sonra İzo beli  ağrıdığı için bugün dinlendi. Ben mutfakta yemek yaptım, Levent Meltem'e baktı, İlker Arıcı Meltem'i arabayla dolaştırdı. 

Akşam üzeri güneş çok güzeldi, sıcacıktı, zorla Mert'i havuz başına indirdim ve yürüyüş yaptık. O 5000 adım ben 3500 adım attım, daha devam edecektik ama scooterlı bir çocuk geldi, havuzun etrafında dönmeye başlayınca gürültüsünden konsantrasyonumuzu kaybettik ve eve çıktık ama yarın da devam edeceğiz, hem D Vitamini hem de Mert artık bilgisayar oynamaktan bıkmış. Bunu bekliyordum. heheheheh

Bugün dişlerimi fırçaladıktan sonra aklıma sosyal medyada çıkan bir haber geldi sonra bazı haberlerin ve öngörülerin ne kadar gereksiz olduğunu düşündüm. Nedir bu haberler derseniz? Kuaförler kapalı olduğu için karantina sonrası hanımlar bakımlarından eksik kalacaklarmış, yok tüm sarışınlar gerçek renklerine döneceklermiş. Çokkkk yanlış bir düşünce çünkü devamlı kuaföre giden insanların her zaman bir acil durum planı vardır. Ne zaman kullanır bunu, mesela tatile veya başka şehre yazlığa gittiği zaman boya numarasını, boyalarını yanına alır, boyasını yapar, el ayak bakımını ona göre devam ettirir. Kaş, bıyık durumlarını da kendi şartlarında halleder. Hal böyle olunca sarışınlar sarışın olmaya bu zamanda da devam edecekler, kaşta bıyıkta alınacaktır. Aksini düşünenler yanılır. 

Zoom Platformundan Plates
Kırmızı yıldız olan yerdeki ben
Tabii toplumumuzda bu kuralları çiğneyenler de olacaktır. Mesela geçen hafta komşumuzun eşi, kuaför getirtmiş eve, saçlarını balkonda kestirmiş. Bayanlarda da, manikür pedikür kısmında eve gelip hizmet vermeye devam edenler kesin vardır. Özellikle pedikür kısmında bazı insanların sağlık açısından ihtiyacı olabilir bir şey diyemem ama normal bakım hizmeti alan da çoktur. Ben alır mıyım? Asla, 29 gündür korun sonra manikür yaptır, yok almayım kalsın. 

Etamin işine bugün de biraz devam ettim. Tabloyu 5 parçaya ayırdım, birinci parçayı 5 günde bitirdim, fena değil. Londra temalı olduğu için çok zevkle yapıyorum. Taşlı olana ara verdim. Sonra devam edeceğim. Çok zor o...

Bugünlük benden haberle bu, kendinize dikkat edin, coronadan koruyun kendinizi. İyi geceler


Tuğba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...