16 Nisan 2020 Perşembe

Corona Günleri 31. Gün




Corona Günleri

31. Gün


Bu akşam üzeri Kuşadası'nda gün batımı
Bugün de dün gibi geldi geçti hayatımızdan, eskiden olsak bir güne neler doldururduk: Çalışırdık, dışarı rahat rahat çıkardık, arkadaşlarımızla cadde de buluşup kahve içerdik, ben iki günde bir kuaföre giderdim, saçlarımı yaptırırdım, oooo neler neler, şimdi tısss hiç bir şey yapamıyoruz. 

Ben bu dönemde vakitsizlikten görüşemediğim dostlarıma daha fazla vakit ayırabileceğimi ama yapmadığımı ya da yapamadığımı fark ettim. Üzüldüm. Şu an Berrin'le Lütfiye'ye gitmek çok isterim mesela, ama imkansız. Neyse gene buluşup kahveleyeceğiz inşallah. 

Bugün Facebook'ta geçen senelerdeki yaptığım yorumlar çıktı karşıma, 16 Nisan ilginç bir gün imiş. Ne yazık ki 16 Nisan 2017'de ülkemizde rejim değişikliği evet oyları ile kabul edildi. Yurdum insanlarının yarısı, erkler ayrılığının ne kadar önemli olduğunu, parlamenterler sistemin ne kadar güçlü bir yönetim sistemi olduğunu göz ardı edip, tek kişiye kendini razı etti. 

Biz aslında 20. Yüzyılda en şanslı ülkelerden biriydik, Atatürk Türkiyesi bir çok      
20. yy ülkesinin önündeydi ama O'ndan sonra gene iktidar sarmalına daldık, sonrası terör, falan derken dini yönetim gene hortladı ve demokrasimiz ağır darbe aldı. 16 Nisan 2017'den sonra da Özgürlüğümüzün kısıtlandığından, onlar - bizler kavramı içinde abuk sabuk yaşamak zorunda bırakıldığımızdan çok kişi farkında değil. Yazık etmişiz bu ülkeye yazık. 

Kapadokya 2019
Gene 16 Nisan 2019'da yani geçen sene İngiltere'den Dilek, oğlu Emre, Amanda Mert ve ben Kapadokya'ya gitmiştik. Harika bir üç gün geçirip dolaştık. Muhteşem yerler gördük, muhteşem yemekler yedik. Harika bir geziydi. İnsan anlaşabildiği kişilerle tatile gidince her şey çok güzel oluyor. Bu sene bu zamanda Antep yapmak istiyorduk tabii ki daha ayarlayamadan hayal oldu, bir daha ne zaman bir yerlere gideceğiz bilmiyorum. 

Fenerbahçe 2015
Bugün Oğluşumun çok canı sıkılmıştı, ofise götürdük, iyi geldi. Sonra eve geldik, gün bitti. Sıkıcı bir gündü. 

Aaaa bir de 16 Nisan 2015 sabahı İstanbul, ağır bir sisli havaya uyanmış, Fenerbahçe'deki evimizden resim çekmişim, lalelerim açmış, çok hoş bir resimmiş. Sizlerle paylaşayım istedim. 

Şimdilik bu günlük bu kadar, her yönden aydınlık günlere tez zamanda kavuşmak dileğiyle, hepinize iyi geceler...

Tuğba 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...