19 Nisan 2020 Pazar

Corona Günleri 34. Gün




Corona Günleri


34. Gün


Sokağa Çıkma Kısıtlaması, bitmesine 2.5 saat kaldı. Hava hala ayaz, akşam üzeri inat ettim, güneş gelince balkonda oturdum, taşlı etaminden yaptım, aman çok zor, her yerim tutuldu. Normaline devam edeceğim. Normali bitsin, sonra taşlıyı bitiririm. 

Bugün Mert daha iyi, sınavı vardı, onu yaptı, şimdi dizi seyrediyor. Meltem her zaman ki gibi, bir orada bir burada. Çok şükür iyi...

Ben gene yemek yaptım öğleden sonra; yemek fırında pişerken internet dünyasında yeni araştırmalarım var, onları yaptım. Bugün hem pazar (sevmediğim gün) , hem evde oturmak benim üretkenliğimi bitirdi. 

Bugün size bizim ailenin Tunçbilek tarafının aramızdaki haberleşme What'sApp Grubumuzdan "Ailecek" ten  bahsetmek istiyorum: Neveda Halamın çocukları Selim Abi, Gelin Nazan Abla,  Semra Abla, onların çocukları Can, Petek ve Gülipek, Özkan Amcamın kızları Gülden ve Çiğdem Abla, Gülden Abla'nın  kızları Mina ve Nazlı tabii Banu ve ben. bizim çocuklardan aslında Selen bizim toplantılara katılır oldu ama grup yazışmalarına girmesi için 3-4 senesi var sanki.  


Soldan sağa: Gülden Abla, ben, Semra Abla, Nurten Yengem, 
Mina ( O gün Minalar daydık),
Çiğdem Abla, Nazan Abla, Selen ve Banu,  Nazlı geç geldi o gün. 
Yaşlarımız 30 ile 65 arası değişiyor. Çoğunluk İstanbul'da Göztepe, Zekeriyaköy, Balat, ve Yeşilköy'deler, kalanlar Bursa ve Kuşadası'nda,  Her gün birbirimize yazacak bir şeyler buluyoruz. Hele şimdi karantina da her saat yazışıyoruz. Ne yemek yaptıysak paylaşıyoruz, tarifler havalarda uçuşuyor. Deprem falan olursa herkes bi durum raporu veriyor. 

Bugün Çiğdem Abla'nın doğum günüydü, kutladık, resimler attık.  Kuzen çocukları  5 adet, o çocukların bazen sınırlarını, yazdıklarımızla zorluyoruz ama gene de bize dayanıyorlar onlarda sohbetlere katılıp bizi mutlu ediyorlar. Geçenlerde gece gece Gülipek ve Petek bize oyun oynattılar, çok eğlendik. Kaçıranlarımız oldu, çok üzüldüler. Bazı geceler fazla yazışıyoruz, erken yatanlarımız "hadi artık bitirin yatın" diye mesaj atıyorlar. Mesafeler bu şekilde kısalmış oluyor. Hepimiz mutluyuz. Bazen toplanıyoruz, toplandığımız zaman da aramızda Nurten Yengemiz ve Nazan Ablanın annesi Aysel Teyze genelde oluyorlar. Corona patlamasaydı 21 Martta gene  beraber olacaktık ama kısmet olmadı. Her yaştan kuzenler ile ortak noktalar bulup iletişim halinde olmak çok güzel. 

Bugünlük bende bu kadar. Önümüzdeki hafta bakalım bizlere neler gösterecek? Hep birlikte göreceğiz. 

Hepinize iyi geceler diliyorum.

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...