25 Nisan 2020 Cumartesi

Corona Günleri 40. Gün




Corona Günleri

40. Gün


Bugün sokağa çıkma kısıtlamasının 3. günü, bana ağır geldi, yarın nasıl geçecek bilmiyorum. Kafamda yapmam, üretmem gereken bir çok fikir var ama hiçbirini yapamamanın siniri ve üzüntüsü var. 

40 gün kolay değil, 18 yıl önce Meltem'in doğumundan sonra 40 gün annem evden çıkmama izin vermemişti, ama ben 25.ci günde delmeyi başlamıştım. 40 gün hiç hayat benim için, hepimiz için bloke olmamıştı. Bayrama doğru önlemleri gevşetecekler ama 70 gün geçmiş olacak bayrama kadar,  sonrası nasıl güvenebileceğiz? Ben bu kadar çok bilginin saklandığı bir ortamda gevşetilmiş yaşamda hemen sosyalleşebileceğimizi pek sanmıyorum. 

Bugün aslında benim için iyi başlamıştı, öğleyin Tuğçeler bahçelerine çağırdılar, onlara gitmeden Rukiye'nin Islak Kekinden yaptım. Mert'i de alıp komşularımıza gittik. Mert'e ev dışında olmak iyi geldi. Hepimize iyi geldi. Hava buz gibiydi ama temiz hava paha biçilmezdi. Bahçede güzel bir öğleden sonra geçirdik ama eve dönüp ikinci adresime atınca kendimi, moralim düştü. 

40. Gün için daha farklı şeyler yazmayı planlamıştım. Neyse yarın daha iyi yazacağım. Gidip uyuyacağım hatta biraz sonra. 

Hepinize iyi geceler 

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...