7 Nisan 2020 Salı

Corona Günleri 22. Gün




Corona Günleri


22. Gün


Hayırlı Kandiller....

Bizim arka balkondan yağmur.... berbat
16 gün sonra Ramazan ayı başlayacak ve biz ülke olarak Ramazan'ın heyecanına, koşturmacasına hiçbir şekilde giremedik. Evde olanlar yemek ne yapacaklar diye planlar yaparlardı, İstanbul'dakiler klasik Eminönü'ne gidip Ramazan alışverişi yaparlardı, iş yerlerinde bizler yemek düzeni, giriş çıkış saatlerini ayarlardık. Bu sene ne oldu? Tısss. Kimse ne yapacağını bilmiyor.

Bugün Bilim Kuruluna ek din adamları ve psikologların olduğu bir kurul daha eklenmiş. Muhtemelen şimdi insanlar oruç tutsak mı tutmasak mı? Bağışıklık sistemimiz düşer mi düşmez mi? Nasıl olacak diye düşünenler çoktur. Önümüzdeki hafta bunlar yavaş yavaş belli olmaya başlayacaktır.

Bugün çok yağmur yağdı, hava gece 7 derece, bu hem iyi bir şey hemde insanın içi kararıyor, en azından hava ısınsın da balkonda oturalım, yiyelim içelim. Bıktım havanın soğukluğundan.

Bu akşam yazmak için çok güzel fikirlerim vardı, saat 9'da İngiltere'ye bağlanıp kuzenin plates grubuna dahil olacaktım amaaaaaa Mert Bey ev internetini katledip arkasından da benim bilgisayarımın tüm bağlantı ayarlarını geçen gün e-okula sadece kendi bağlana bilsin diye değiştirince, benim plates hayal oldu. Sinirimden ağladım, dışarı çıkıp gidesim geldi, insan deniz kıyısına bile çıkamaz olunca, en yakın mutfağıma gidip çay içtim. 

Mert uyuyor, gece kalkıp internette oyun oynar, Meltem dolunayın etkisinde, az yemek yedi, bu uyumayacak anlamına gelir. Zor bir gece bizi bekliyor, inşallah yanılırım. 


Şimdilik hepinize iyi geceler diliyorum.

Tugba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...