24 Nisan 2020 Cuma

Corona Günleri 39. Gün




Corona Günleri


39. Gün


40'a 1 kala...

Hayırlı Ramazanlar...

İnanılır gibi değil, Türkiye 40 günden fazladır korona illeti ile savaşıyor. Sanki bu hafta "önümüzdeki iki haftayı" aştık galiba, bugün vak'alar daha kontrol altına alınabilmiş durumda gibi ama önlemlerin daha gevşememesi gerek, yoksa 40 gündür yaptığımız fedakarlıklar çöpe gider ki Sağlık Bakanı da aynısını söyledi bugün, "evde kalmaya devam" edip bu illeti yeneceğiz inşallah.

Aylardır beklediğimiz Ramazan ayı için dün gece ilk defa sahura kalkıldı. Bu sene feci sönük girdik. Eskiden " hurma ne kadar oldu bu sene?", "ramazan kolileri ne kadar olacak?" "İftar saatlerindeki İstanbul trafiği hayatımızı nasıl etkileyecek?" diye telaşlarımız olurdu. Bu sene hiç bunları yaşamadan kendimizi Ramazanın ilk gününde bulduk. Umarım Ramazanın sonunda bayramın gelmesiyle bu illet bizi terk eder... Hadi hayırlısı diyelim....

Dün akşam gerçekten harikaydı. Komşularımızla balkondan da olsa ortak bir şey yapmak hepimize iyi geldi. Hiç bir zaman unutamayacağımız bir 100. Yıl Kutlaması oldu bu şekilde açıkçası. Moralimize iyi geldi. Birbirimizle kaynaşmayı çok özlediğimizi anladık hepimiz. 

Fotoğraflarını paylaşan herkese bir kere daha teşekkür ediyorum. Bloğumda harika bir hatıra olarak kalacak.

Bu illet biran evvel yok olsun çünkü insanoğlu kaynaşarak mutlu oluyor. Böyle evlerde tekil tekil, hep aynı kişiler, yaşam tutkumuza iyi gelmiyor, insan farklı kişileri görmeli, duygu ve düşüncelerini paylaşmalı, sadece ev yemekleri olmaz, farkı tatlar tatmalı, yeni yerler görmeli, gezmeli, bizler bunlardan beslenerek yaşama tutunmaya devam etmekteyiz. 

Ev yemekleri demişkennnn, bugün evdeki ikinci adresimdeydim tabii ki, hem ana yemek hem de kek yaptım çayla yemek için. Mutfakta bulaşık bitmiyor mübarek, nasıl bi bereket, bıktımmmm.

Kalan vaktimde de sabahtan bazadaki kıyafetlerimi bi düzenledim. Hava hala soğuk olduğu için bir kaç yazlık parça aldım, tekrar kapadım. Akşam da deli işi taşlı goblenden yaptım. Hala başındayım, nasıl bitecek bilemiyorum. 

Hepinize iyi geceler

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...