12 Nisan 2020 Pazar

Corona Günleri 27. Gün





Corona Günleri 

27. Gün

Sokağa çıkma yasağında ikinci gün... 

Cuma akşamından iki şey kaldı hepimizin aklında:

1. Biriyle evlenmeden önce muhakkak "10 Nisan gecesi neredeydin? " diye sorun...
2. Hafta sonları gene sokağa çıkma yasağı olacağı için hafta içinden lütfen "pırasanızı, colanızı ve Luppo'nuzu" tedarik etmeyi unutmayın" ...

Bu olayları uzun süre unutacağımız zannetmiyorum. Corona Günleri'de hatıra olarak yerini aldı. O gece yaklaşık 300.000 kişi dışarı çıkmış, bulaştırma potansiyelleri 1 milyon kişinin üzerinde, ya sabır... Şimdi ekranıma İçişleri Bakanının istifa ettiği haberi düştü. Hadi Hayırlısı amaaa kesinlik kazanmamış...

Bugün ılıman, güzel bir havaya uyandık. kaç gündür Levent balkon camlarını silmek istiyordu. İzo ile ekipmanları hazırladık verdik eline, walla süper sildi. O sırada yan blokta da 2 bey aynı şekilde cam siliyorlardı. Akşam Komşum Tamara Hanım ile konuştum, bizim eski mahallede de tüm beyler bu hafta sonu cam silmişler. Beyler baktılar ki evde boş durmak olmuyor kendilerini camlara attılar. :))))))) 

Ayrıca bugün rahat rahat üşümeden ön balkonda öğle yemeğimizi yedik. Artık içeride yemek yemeğiz diye düşünüyorum. 


Fakat öğleden sonra migrenim atak yaptı, çok kötü oldum. Sonunda İzo iğne yaptı ve uyudum, 7 gibi kendime geldim. Gene kendimi mutfakta buldum. Sabahtan pırasaları kavurmuştum, hemen bir gül böreği yapıp fırına attım. Bu gece biraz geç yemek yedik sonuç olarak, ne yapalım.

Sabahtan iyiyken Mert odasını toplamış ve bir kaç USB bulmuş, içlerinden birinde Elçinler ile 2012 yılının yazında Dubrovnik seyahatimiz olmuştu, onun resimlerini bulmuş, hepimiz gençmişiz, çocuklar çok küçükmüş, harika yerler görmüştük. Dalmaçya Kıyıları, Dubrovnik,  Hvar Adası, Split, Zagrep, olağan üstüydü, bir daha yurt dışına gidebilecek miyiz şu an için min. 2 sene gidemeyiz sanki. Kader de bu da varmış.

Bugün de bitti, ama dünün aynısıydı, bakalım önümüzdeki hafta  bize neler gösterecek? Her günü aynı yaşadığımız belirsiz günler ne zaman son bulacak? Her şeye rağmen hepinize iyi bir hafta diliyorum. İyi geceler...

Tugba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...