26 Nisan 2020 Pazar

Corona Günleri 41. Gün



Corona Günleri

41. Gün

41 kere maşallah...

Bugün neşeli uyandım, dün çok moralsizdim ama yeni bir gün her zaman yenilikleri de beraberinde getirir. Akşam üzeri de Polonya'dan Savaş ile konuştuk, keyfim yerine geldi, kafamda oluşan projelerim için faydalı bir görüşme oldu, İlker bizi sinir etse de :). 

Öğleyin, geçenlerde pişi tarifi paylaşmıştım facebook'ta, onu denedim, güzel oldu. Hepimiz afiyetle yedik. Sonra kendimi arka balkona attım. Partifikirlerinin malzemelerini toparladım, pek bir dağılmışım. Çok güzel kilitli kapaklı kutularım vardı, onları çıkarttım, mutfaktaki kileri temizledim, kutuları yıkayıp, bakliyatları içlerine yerleştirdim.  Atılacak, verilecek bir sürü şey çıktı gene, onları da hallettim. Güzel oldu. 

Akşam üzeri de ikinci adresimde yemek hazırlayıp yedikten sonra duşa attım kendimi... Yorucu ama huzurlu bir gün oldu. 

Bugün saçlarımı kuruturken zorlandım, niye derseniz, 50 gündür kuaför yüzü görmedim, en son İstanbul'a geldiğim hafta gitmiştim kuaförüme, sonra tıssss... Saçlarım uzamış, harika ama ben muhakkak uçlarından aldırırdım şimdiye kadar ama nerdeee....Benim için depresyon yaratacak bir durum, mor kısmımda uzadı, yok olmak üzere, çok feci.... :)

Ocak ayında Tchibo'dan manikür seti almıştım ama alırken bu kadar işime yarayacağını düşünmemiştim. Artık evde tırnak bakımından vaz geçmeyeceğiz gibi...

Hava hala soğuk, balkonda oturulmuyor, güneş var ama ayaz. Meltem, amcasıyla bahçeye indi bugün de, ve güneşten yüzü yanmış, keza dün Mert'inde yüzü yanmış, ben o kadar yüzümü güneşe tuttum ama nafile.. Çocuklar mayıs sonu bronz olurlar iyice... Ben de havuz başında güneşlenmek için şezlong aldım kendime, bu sene ortak hiçbir yere oturmam, hava kıvama gelse bronz olacağım.

Bugün sizinle geçen hafta ofiste çektiğim Arctimo kupalı resmimi paylaşıyorum. Dışarı çıkmayınca resim de çekilmiyor. Yarın Arctimo Siparişlerim var, onlarla gene bi şeyler çekerim. 

41 kere maşallah hepimize, yakın çevremizde ciddi corona olan olmadı, bizler hepimiz iyiyiz. Olan birkaç vak'a var ama onlarda iyiler çok şükür. 

Bakalım Mayıs ayı bize neler gösterecek. Hepinize iyi geceler...

Tugba





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...