27 Nisan 2020 Pazartesi

Corona Günleri 42. Gün





Corona Günleri

42. Gün


4 gün evde kal, sonra tüm Türkiye at kendini dışarı, üstelik maskesiz...

Bugün ofise giderken ki manzara buydu. Millet atmış kendini dışarı, maske, sosyal mesafe yok, trafik yapmışlar bi de Kuşadası'nda...

Çıldırmak içten değil. Bir de milleti bayrama kadar "bu iş biter'e" şartlamak hepten akıl tutulması. Keşke bu yazdıklarımda yanılıyor olsam. Dünya Sağlık Örgütü, biraz evvel "salgının yayılma hızında bi azalma olmadığını" yayınladı, biz yok filyasyon, yok öyle, yok böyle önledik, bayramda tatile gidebilirsiniz izni yaratmaya çalışılıyor. 

Bayramdan sonra salgın atak yaparsa ne olacak? Kim sorumlusu olacak? Bu kadar fazla önlem varken her gün  en az 100 kişinin öldüğü bi salgınla dalga geçip, meydan okuyan tek ülke olarak tarihe geçeceğimiz kesinleşti. 

Biliyorum hepimiz çok sıkıldık bu durumdan, elimizden geldiği kadar normal yaşamaya çalışıyoruz bu süreci ama bir şeyler de yapmak gerek. Bugün ofise gittim, salgın kurallarının elverdiği kadarıyla neler yapabileceklerimi listeledim. Bu hafta motivasyonumu bunlarla ayıracağım, güzel işler çıkaracağıma inanıyorum.

Bugün Arctimo için "Anneler Günü Kupaları" tasarladım, yarından itibaren satışta olacak. Diğer işlerimi de sırayla yapmaya başladım, hadi hayırlısı...

Hepinize iyi geceler...

Tugba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...