21 Nisan 2020 Salı

Corona Günleri 36. Gün





Corona Günleri

36. Gün


Hello, 
How are you? 

Ne alaka diyeceksiniz, TRT 2'de Adele'in Newyork Konseri varmış, Bodrum'dan Arzu mesaj attı, onu açtım, harika, en sevdiğim şarkı... İyi geldiiiii.

Ayyy ama bir anda artık konsere gidemeyeceğimiz aklıma geldi. Prag'taki Celine Dion konserimiz çöp oldu. Yazın Açık Hava'daki Konserler, 2 yazdır Kuşadası'nda gittiğimiz açık hava konserleri, yok yok yok.... Düşünmek istemiyorum...

Bu sabah gene Londra'daki Plates dersime katıldım, çok başarılıydı, akşam üzeri inanamayacaksınız Monaco'daki arkadaşım Lucy'nin verdiği Yoga dersine katıldım. Yoga zormuşşş, Yoga yapanlara Namaste.... Plates gibi değil, zor ama salı perşembe sabah plates, akşam üzeri Yogaya devam edeceğim. İlginç bir Türk olarak, İngilizler'in arasına karışmak çok hoşuma gidiyor. 

Bugün kalan vaktimde ofise gittim, malum Meltem'in 18 yaş doğum gününe az kaldı. Onun hazırlıkları için bir şeyler baktım. Eve gelince balkonumuza Türk Bayrağımızı astım. Yarın biraz daha süsleme yapacağım. 

Aaaa bugün flash bir mail aldım. Starbucks'a geçen ay müşteri hizmetlerine yazmıştım bari çekirdek kahvelerinizi online satın diye,  yesss bugün cevap geldi, online satışa başlamışlar, hemen sipariş verdim, meraklısına duyrulur. https://dijitalkatalog.shaya.com.tr/

Biraz evvel coştum ve sitedekilere 23 Nisan için çocuklarımızla sosyal mesafeyi koruyarak bahçede  "şiir okuyalım, şarkı söyleyelim, 23 Nisanın önemini anlatalım" dedim ama anneler haklı olarak kabul etmediler. Çok üzgünüm 100. yılı coşku ile kutlayamayacağız. 

Yarını sevdiklerimin çocuklarının 23 Nisan resimlerine ayıracağım. Birazdan sosyal medyadan duyuracağım. Bana resim yollayanların resimlerini yayımlayacağım. 

Hepinize iyi geceler, hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağı topraklarımızdan....

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...