1 Ağustos 2023 Salı

Yaz Diyeti 4/29

 Salı sallanır mı hep acaba?


Dün gece dolunay vardı, bize hiç uymayan bir gece...

Dolunay, kimileri için aşk, sevgi, para, bizim için ise acı...

 Meltem doğduğundan beri dolunay olmadan 3 gün önce rahatsızlanır ve geceleri uyumaz...

Dolunay tam olduktan sonra da kendine gelir. 

Doktorlara böyle bir gözlemimiz var, her ay aynı şekilde tekrarlanan bir durum var dediğimiz halde kesinlikle bilimselliğe dayanmadığına ısrar ettiler. 

21 yıldır her ay tekrar eden bi durumu bilimselliğe bağlayamamak da ilginç biraz ama neyse gerçekler dün gece Melto hepimizi ayağa dikti. 

Hala hepimiz ayaktayız...

Sabah İzo, Gürcistan'dan berbat bi haber aldı, çok üzüldük...

Olabileceğini ön gördüğüm ve kötü olacağını belirttiğim şey oldu  işe ile alakalı, beni çok ilgilendirmez ama "her şeyi ben bilirim", "sen 50 yaşındasın, senin zamanın geçti" deyip tecrübe denen şeye inanmayanların sonunda ellerindekini kaybetmeleri kaçınılmaz oluyor...

İşlerimi ayarladıktan sonra termosa su doldurup kendimi havuza attım valla, içim şişti. Melto ile yüzdükten sonra otururken üzerine bi tık İzmir'de deprem oldu. Ondan 10 dk önce de Konya'da...

Ay ne salı ama....

Düzenli ve sağlıklı beslenmeye tam gaz devam ediyorum. Akşam üzeri "çikolataaaaa" diye bi kriz geldi ama yok, o çikolata yenmeyecek.

Yarın İzmir'e gidiyorum, yoğun bir iş günü, hepinize iyi akşamlar dilerim. 

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...