6 Ağustos 2023 Pazar

Yaz Diyeti 9/29

 Yeni nesil çok farklı çok....


Harika bir pazar ünü geçirdim bugün, ailecek havuzumuza indik akşam üzeri, yüzdük, eğlendik, geldik.

Akşam yemeği hazırlarken, minik tavuk sote yapacaktım airfry'da, sonra bi baktım köşede actifry duruyor, ona attım, döne döne pişti tavuklar, yenisi gelince eskilere pas vermeme doğalımızda olan bir durum ama yazık o da çalışıyor yani. 

Bugün şekersiz hayat çok rahat geçti, alışıyorum galiba. Bu senenin en moda salatası yeşil elmalı pancar salatası yaptım. Yanında tavuk sote, mis oldu. 

Akşam aşağıya komşuma indim kahveye ve sohbete. Kendisi, annesi ile beraber çanta markası yaratmaya yola çıkmış, çantaları inceledik, neler yapılır yapılmaz konuştuk. Sonra bugünün resmini onun çantalarından biri ile çekelim dedik. O sırada 7 yaşındaki kızı geldi, bize baktı, baktı, biz feci fotolar çektikçe inceledi bizi, sonra "benimde fotomu çek anne" dedi. 

Bir pozlar verdi, 7 yaşında olmasa alıp onları kullanabiliriz. Her duruşu, çantaları tutuşu, biz tabii koptuk, bizim foto perişan, kızın foto çantayı sattırır. 

Bu yeni nesil gerçekten çok farklı, biz hala onları anlayamadık. Anlamakta zorlanıyor ver direnç gösteriyoruz, bizim doğrular çok farklı ama onlar bi çok şeyde de doğrular. 

Biz özellikle 40 yaş üstü çok zorlanıyoruz açıkçası. Bakalım nasıl olacak ilerisi...

Herkese iyi geceler diliyorum. 

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...