5 Ağustos 2023 Cumartesi

Yaz Diyeti 7-8/29

 

Geçen gün demiştim, günler hızlı diye...


1 haftayı tamamladım çok şükür, dün işlerden çok yoğundum, Amerika ile toplantımda gece 10:30 bitince gün sonu yapamadım sizinle...

1 hafta iyi geçti aslında, şekeri çıkarmak zor ama gene de iyi idare ettim. Perşembe akşamı canım çok çekti ama inat ettim yemedim uyudum. Tartıya bakmıyorum, sinir bozuyor. 6 gün sonra bakacağım. 

Bugün Meltem huzursuz, epileptik şarjları var, gece 3 te kalktı, araba ile dolaştırdık ama bi fayda etmedi.

 Akşam 5'te sızdı, birazdan uykusunda akşam yemeğini ve ilaçlarını verip, uykusuna devam etmesini dileyeceğiz. Uyanırsa sabaha kadar bu gece ben bekleyeceğim, dün gece İzo bekledi. 

Akşam üzeri denize gittim komşularımla, harika geldi valla, ben denizi çok seviyorummmm. 

Hepinize iyi geceler, sevgiler

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...