9 Ağustos 2023 Çarşamba

Yaz Diyeti 11/29

 

Kodlamalardan kurtulmak...


Pazartesi akşamının belli bir saatini hastanede geçirdikten sonra sabah iyi kalktım. Kahvaltı edip ilaçlarımı alıp çalışmaya başladım. Biraz dinlendim öğleden sonra...

 Akşam Kuşadası AVM Anfi Tiyatroda Kaan Sekban var, İstanbul'da hiç gidememiştim, hazır buraya geldiğini öğrenince bilet almaz mıyım, hemen...

Ama bir gün önce böbrek tutması planda yoktu. Üzerine de kışlık domates olayı da var, İzo bitsin istiyor, ben de yardım ettim ve 80 kilo domatesi 1,5 günde kışa hazır hale getirdik ama biz de bittik. 

Mutfaktan domates fışkırınca öğleyin domatesi ton balığı yedim, akşama da domates salatası yanına bir şeyler, ben bu uzun domateslerin salatasını da çok seviyorum, çok lezzetli oluyor. Anlayacağınız sağlıklı beslenmeye devam ama domateste bu yaşta zararları var galiba ama neyse olan oldu. 

Akşam Kaan Sekban'a gittik, bir kez daha "hayatta tek bir işi yapacaksın, onda sadece başarılı olacaksın" denilen tabunun yıkılabileceğini gösterdi. 


Ben de öyleyim. Matbaacı, ihracatçı, bloger, trendyol'da dükkanı olan bir insanım. 

Çoğu insana hala  bunu kabul edemiyor, çok karşılaştım bununla ama dün akşam adam da bir çok şeyi aynı anda yapıp başarılı olabiliyor. Ha bazısında çok başarılı, bazısında daha az ama yapıyor. 

Hayattaki bize uygulanan bu kodlamalardan bi kurtulu versek her şey daha rahat olacak. 

Hepinize iyi günler...

Tugba



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...