8 Ağustos 2023 Salı

Yaz Diyeti 10/29

 

Nazar mı değdi acaba?

Dün sabah haftaya güzel başladım, öğleden sonraya kadar bilgisayarda çalıştım. Her şey harikaydı. Kahvaltımı güzel yaptım, su içmeye tam gaz devam. 


Sonra Melto uyandı, yemeği falan derken işlerimiz için İzo, Meltem, ben ve şoförümüz Ali Mert, attık kendimizi dışarı. Banka, hastane falan derken pazartesi "pazarına da uğrayalım" dedim, Ali Mert delirdi ama yapacak bir şey yok, üçümüzü beklemeye başladı. 

Biz de Meltoyu sandalyesine koyduk yukarıdan aşağı fiyatlara baka baka gezdik. 50.-tl'nin altında hiç bir şey yok, fasulye gerçekten 100.-tl, falan felan. Asıl amaç domates bakmaktı, 3-5 taneden sonra köylü kadınlarınkini beğendik alalım dedik. 

Kadınların mı nazarı değdi anlamadım ama bena "en fazla 35 sin abla diye iltifat ettiler", "kızıma dualar ettiler" , ben de kilosu 10.-TL'den anlaşarak 4 kasa domatesi aldım. 

Sonra eve döndük, kısa bir süre sonra ben de bir bel ağrısı, ishal ama feci, duramıyorum. Tabii hastanenin yolunu tuttuk. İdrar tahlili istediler, idrar pembe, bildiğiniz pembe. ,

Doktor ekrana bakınca "Tuğba Hanım artık bir Urolöji'ye görünseniz mi? Bu yıl 3. kez buradasınız" demez mi? Gene benim kumlar coşmuş, acaba 10 gündür o kadar fazla su içtim ki onlarda doğal olarak hareketlenmiş olabilir. 

Tabii ki diyetten pes etmiyorum. Antibiyotik verdi, bitince İstanbul'a gidip hem kontrollerimi yaptıracağım hem de iyi bir üroloğa gideceğim. Rahmetli annemin bana mirası ne yazık ki bu kumlar. 

Şimdilik bu kadar, hepinize sevgiler...

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...