4 Ağustos 2023 Cuma

Yaz Diyeti 6/29

 Bazen gün çok mu hızlı bitiyor?


Walla dün nasıl geçti anlamadım. Sabahtan ihracatım vardı, Amerika, İstanbul arası telefonla konuştum, bi de her şey dijital olunca yok o fotoyu çek yok bunu ekle yolla, bitmeyen istekler arasında işi hazırladık. Bir baktım gün bitmiş. Akşam Söke'ye misafirliğe kaçtım, ortamdan uzaklaşmam gerekiyordu, çok iyi geldi. 

Dün az su içtim nedense, zaten acayip zorlanıyorum ama bugün arayı kapatırım. 

Dün akşam kinoalı salata yaptım. Evde pek beğenildi. Aslında kısır gibi ama kısırın da lezzeti bi başka oluyor. 

Kinoa, bulgur gibi lezzetli değil. Onu lezzetlendirmek için sizler ne yapıyorsunuz? Ben zeytinyağı, limon, ve taze soğan, roka, maydanoz ve kırmızı biber ekledim ama hala bi yavanlık vardı. Öneri bekliyorum. En güzel yanı yedikten sonra şişkinlik yapmaması idi.

Şimdilik benden bu kadar, bugün cuma, işler çok yoğun. Akşama görüşmek üzere, sevgiler...

Tugba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...