2 Ağustos 2023 Çarşamba

Yaz Diyeti 5/29

 

Bugün İzmir...

Bu sabah erken kalktım, çok güzel bir kahvaltı yaptım diyetime uygun, öğleyin Mert ile birlikte İzmir'e matbaa ziyaretine gittik. 


Tabii ki referans ile gittim, daha yaklaşırken harika bir yer olduğunu anladım, tıpkı bizim Tunç gibiydi, kapısında tabela yok, hiç bir şey yazmıyor ama arka depo girişinde kağıt gelmiş, kamyondan kağıt indiriyorlardı. 

Mert burası dedim, "Anne nereden anladın?"dedi. Bu yeni gençlik google nereye götürürse oraya bakıyorlar, kapıda tabela yoksa "yanlış geldik" deyip dolanmaya başlıyorlar, halbuki bi kafalarını kaldırıp ne var ne yok baksalar oranın gelen paletli kağıtlardan bir matbaa olduğunu anlayabilirler. 

Neyse, gene çok tatlı insanlar ile tanışma şansını yakaladım. Harika bir bina, geniş, ferah, paletler istediğiniz gibi etrafta dolaşabilir, ekip dinamik ve uzun yıllar çalışanlardan oluşuyor. Tunç günlerim gözümün önüne geldi. 

Kendimi ziyaret sonunda mutlu hissettim, yapacak yeni projeler kafamda dolaşmaya başladı. 

Tabii bütün bunlar olurken yanımda yiyeceklerimi götürdüm ki diyet bozulmasın, öyle de oldu. Yılmak yokkk, devam... Hatta benzincide Hanutta Gofret aldım, onlar diyabetliler için olduğunu biliyordum ama Mert yok dedi falan onu da yemedim. Başarı...

Hepinize iyi geceler...

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...