31 Temmuz 2023 Pazartesi

Yaz Diyeti 3/29

Su İçiyor muyuz?


70 kilo civarında ortalama bir kadının günlük su ihtiyacı aşağıdaki gibiymiş. 2.1 litre....

Walla ben anca 1.2 litredeyim yarın ki hedefim 1.5 litre, ha çay içiyorum, kahve de içiyorum, total 2 litre eder ama sadece su 2.1 litre içsem tuvaletten çıkamam. Zaten şimdi bile tuvalete gidiş sayım arttı. 

Bugün sabah İzmir'den dostlarım gelmişti, onlar ile kahvaltı ettim dışarıda ama sadece omletimi yedim, yeşillik ve çay, kesinlikle bozmadım. Öğle ve akşam yemeklerim de protein ağırlıklı salata idi. Açıkçası bugün işte çok yoğundum, hatta şimdi bitti, çikolata düşünecek vaktim olmadı. Bu çok güzel bi durum. Birazdan da ilaçlarımı alıp yatacağım. Bakalım yarın bizi neler bekliyor? Sanki bir kaç gün sonra çikolatayı unutacak mıyım???? 

Su ile ilgili  bazı düşüncelerim var ama bu akşam bu küçük notları sizle paylaşıp yatacağım. Suyu daha sonra tekrar yazacağım. 

Hepinize iyi geceler...

Tugba

Günlük Su İhtiyacınız: 2100 ml/gün (2.1 litre/gün)
Kaç Bardak: 8 bardak (250ml'lik)
NOT: Burada belirtilen günlük su ihtiyacınızın bir kısmını yemeklerden alıyorsunuz. Bu nedenle burada belirtilenden daha az miktarda su içmeniz yeterli olacaktır.
Uyandıktan Sonra: 2 bardak su içmek iç organlarınızı aktifleştirerek güne hazırlar.
Yemekten 30 Dakika Önce: 1 bardak su içmek hem sindirim sisteminizi harekete geçirir hem de yemeklerde daha az kalori tüketerek kilo vermenizi sağlar.
Banyodan Önce: 1 bardak su içmek kan basıncınızı düşürmeye yardımcı olur.
Uyumadan Önce: 1 bardak su içmek ise kalp krizi ve inme riskini azaltır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...