30 Mart 2020 Pazartesi




Corona Günleri 

14. Gün


Eveetttt, 14.. günü tamamladık. Bugün kayıp sayısı da arttı ülkemizde, hava soğuk, evde online dersler başladı, yeni bir savaş haftası daha, evde online derslerle ergenimiz, dışarıda salgın ile savaş, yıpratıcı... 

Tabii Allah'a şükrediyoruz, aç değiliz açıkta değiliz, açıkçası biz böyleyken evlerine günlük kazandıkları parayı götürüp yaşayanların durumu bizi çok üzüyor. Mesela Meltem'in gittiği eğitim merkezi devletten aldığı parayla yaşayan bir kurumdu, şimdi kapalı, orada çalışan öğretmenler, sahipleri ne yapacak? Bu iş en az 3 ay sürecek, 3 ay sonra kurum yerinde duracak mı? Bu tip binlerce kurum, firma var? Ne olacak durumları? Devletimiz salgın için daha mantıklı önlemler almalı yoksa ülkece bu illetten geç kurtulacağız. 

Günün Önemli Gelişmesi!!!!: Cumhurbaşkanı biraz evvel Milli Dayanışma Kampanyası başlatmış ve  7 aylık maaşını ihtiyacı olanlara bağışlayacağını duyurmuş, bence ihtiyacı olanlar bu haberi değil daha mantıklı herkesi kapsayan çözümler bekliyorlardı, gene devlet yok bireyler var, ülkeyi bireyler kurtaracak, heyt be...
Pıtır sevme vakti

Bu sabah erken uyandım, mübarek geç kalksak gün daha kısa olacak ama olmuyor. Neyse, kahvaltıda TV seyrederken Kanal D'de Hakan Ural'ın programını arkadaşım Rüya ve Ablası çekiyor. Onlara video çekip yolladım, yarın yayımlayacaklar 10:30 gibi, derken kendimi yemek yaparken buldum. Meltem'e brokoli salatası, patates salatası ve maş fasulye salatası yaptım bir hızla, o sırada Mert hazretini uyandırdım, saat 13:00'de sınavı 14:00'de canlı dersi vardı ama yaranamadık, birbirimize girdik. Ben öğretmen değilim, sorumsuzluklarının cezasını kendileri çekecek aaaa yeter daha ne yapalım????

Yaptığım salatalardan biraz yedikten sonra yardımcımız Figen saçımı boyadı, yıkandım, saçlarımı kuruttum, bu arada Meltem'i beyler arabayla gezdirmeye çıkarttılar, tabii ki bugün de elbise giydim, pantalondan bıktığım için, biraz kestirdim, klasik telefon görüşmelerimi yaptıktan sonra şimdi yazımı yazmaya başladım.

Bugün de böyle geçti. Bu iş daha uzayacak ama ne kadar bilmiyorum. Kilo almadım ama yarın egzersizlerime geri döneceğim. Hareket şart. 

Hepinize iyi geceler diliyorum.

Tugba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Drupa

 Drupa... 16 Yıl Matbaacılar için Drupa Fuarı ayrı bir anlam taşımaktadır. Babam, 1976 yılından itibaren 2016'ya kadar hepsini ziyaret e...